Ryhmäliikuntapalvelut

Järjestän tilauksesta tällä sivulla mainittuja ryhmäliikuntapalveluita Joensuussa ja lähialueilla. Järjestän tilat ja puitteet, teidän tarvitsee vain kertoa toiveenne ryhmän sisällöstä. Pyydä tarjous, jos olet kiinnostunut.

Lavis-lavatanssijumppatunti

Lavis-lavatanssijumppa® (www.lavis.fi) on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin ilman paria, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, jenkka, rock/jive, tango, cha cha ja salsa. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Sopii sekä naisille että miehille!

Kerran kesto: 45–60 minuuttia.
Ryhmäkoko: n. 10 henkilöä.

Sauvakävelyn tekniikka kuntoon (+lihaskuntoharjoitukset)

Tällä kertakurssilla kokoonnumme jonnekin ulos ja katsomme sauvakävelyn tekniikan kuntoon. Usein ihmiset ennemminkin kävelyttävät sauvoja – kuin että olisivat sauvakävelyllä. Väärä tekniikka voi rasittaa olkaniveltä ja tuoda hartioihin jumeja, kun oikea tekniikka taasen tuo liikkuvuutta ja hyvinvointia koko selkärankaan ja niska-hartiaseudulle. Neuvon myös hyvät lämmittelyharjoitukset ja lihaskuntoharjoitukset sauvojen kanssa tehtäväksi.

Kurssin kesto: 1 kerta, noin 1.5 tuntia.
Ryhmäkoko: 6-10 henkilöä.

Viikoittainen sauvakävelyryhmä

Viikoittainen sauvakävelyryhmä järjestetään haluamassanne maastossa. Vaihtelua tuovat säännöllisesti vaihtuvat lämmittely-, liikkuvuusharjoittelu ja lihaskunto-osiot.

Kurssin kesto: toiveiden mukaan.
Kerran kesto: 60–90 minuuttia.
Ryhmäkoko: 10–20 henkilöä.

Kahvakuulatunti

Kahvakuulailu on toiminnallista hikiliikuntaa parhaillaan. Siinä yhdistyvät aerobisen (eli hapenottoa parantavan) ja lihaskuntoharjoittelun hyödyt. Kahvakuulailu kehittää tärkeitä ominaisuuksia, kuten lantion ja keskivartalonhallintaa, vatsa- sekä selkälihaksia (tukilihaksisto) sekä otevoimaa. Laji kehittää lisäksi myös koordinaatiota ja tasapainoa.

Kurssin kesto: toiveiden mukaan.
Kerran kesto: 45–60 minuuttia.
Ryhmäkoko: n. 10 henkilöä.